Sisukord

Wanakuramusele avaldatud andmetest

Milliseid isiklikke andmeid meil tarvis on, millal ja kuidas me neid Sinult küsime ning mida me nendega peale hakkame?

Kontaktivormid ja veebipoest ostmine

Kontaktivormilt saadud andmeid kasutame me ainult Sulle vastuse saatmiseks.

Et saaksime Sinu küsimustele ja muudele päringutele ka vastuse anda, on meil tarvis teada, kuidas Sinuga ühendust saada. Selleks küsime me Sinult nime ja meiliaadressi.

Kui Sa ei soovi oma andmeid kontaktivormi kirjutada aga tahad ikkagi midagi küsida, täpsustada, siis saad meiega ise ühendust võtta telefoninumbritel: 5673 9652 Tanel Kislov, 5634 7953 Krislyn või e-posti aadressil [email protected]

Veebipoe tellimuse vormilt saadud andmeid kasutame me ainult konkreetse tellimuse täitmiseks.

Et nahakaup jõuaks Sinuni, on meil tarvis teada, kuhu kraam saata.

Eestis, Lätis ja Leedus pakume ka pakiautomaadi kaudu tarnet ning küsime selleks Sinu nime, telefoninumbrit ja e-posti aadressi.

  • Nime selleks, et viisakalt pöörduda (sa võid ennast lasta ju nimetada, kuidas aga meeldib).
  • Telefoninumbrit selleks, et postiasutus saaks Sulle teate paki saabumisest saata või kuller ühendust võtta.
  • E-posti aadressile saabub Sulle tellimuse kohta kinnitus ning kui oleme paki postitanud, saadame Sulle teate ja paki jälgimiseks tarvilise koodi (kui valitud toimetamise viis koodi võimaldab).

Peaasjalikult on need andmed vajalikud, et hoida Sind tellimuse edenemisega kursis. Kui märkame, et tellimuse andmetes on ehk puudus sisse sattunud (näiteks on jäänud pakiautomaat nimetamata), siis saame Sinuga ühendust võtta, et andmeid täpsustada.

  • Aadressi paki toimetamiseks on tarvis siis, kui Sa ei soovi pakiautomaadi või kulleri teenust kasutada ning eelistad paki vastu võtta näiteks postkontorist või ootad pakki mujale maailmas, kus pakiautomaati kasutada ei ole võimalik.

Omniva privaatsuspoliitika
Itella Smartpost isikuandmete töötlemisest

Kui otsustad tasuda PayPal-i kaudu, siis edastatakse süsteemi kaudu vajalikku informatsiooni PayPal-ile. See on näiteks ostusumma või maksja nimi.
PayPal’i privaatsuseeskirjad

Veebipood kasutab HTML-küpsiseid ka näiteks selleks, et hoida “mälus” Sinu ostukorvi valitud tooted.

Mis Sinu telefoninumbrist ja (meili)aadressist hiljem saab?

Kui jutud on räägitud ja tellimused kohale toimetatud, siis me kustutame kirjad ära ning üheskoos sellega ka kõik Sinult küsitud andmed.

Teised teenused

Google Analytics

Ka meie kasutame Google Analytics-i tööriista, et omada ülevaadet meie veebikodu toimimisest.
Google’i privatsuseeskirjad

Sotsiaalmeedia

Meie veebilehelt on võimalik näiteks kõiki fotosid edasi jagada ka oma sotsiaalmeedia kontodele Facebookis, Twitteris, Pinterestis. Kui oled mõnda nendest teenustest sisse logitud, siis nii lihtsasti kui mõne nupuvajutusega see teoks saabki. Kui ei ole, siis annab avanev brauseri aken võimaluse seda teha.
Facebooki teenusetingimused ja andmepoliitika
Twitteri privaatsusest
Pinteresti privaatsuseeskirjad

Mis puutub veel Facebooki, siis kasutame me ka teenust nimega Facebook Pixel. See võimaldab meil sünkroonida oma Sahvris leiduvaid tooteid Facebooki lehel nähtavasse poodi.


Wanakuramuse tellimustööd

Enamus meie töid ongi tellimustööd ning sellest, mida meil juba kõike valmistatud on, sellest saab nendel lehtedel kena ülevaate.

Siin on nüüd mõned lehed paksu albumi vahelt paistmas – vajuta nupule, et maanduda õdusasti kiiktoolis kamina ees ning saadki meie pilte lehitsema hakata:

Wanakuramuse Sahver

Sahvris saab ülevaate sellest, mis parajasti müügiks valmis on. Mõni võiks sellist kohta isegi E-Poeks nimetada.

Aga seal riiulitel on veel rohkem nahast tooteid – vajuta nupule ning oledki Sahvrisse astunud: